POPÜLER YAZILAR
EN SON YAZILAR
EN SON HABERLER
CHECK UP RANDEVUSU AL

KAMPANYALAR

Medstar e-Doktor

24.03.2020

Uzman Hekimlerimiz ile Canlı ve Görüntülü Görüşme

Sağlık problemleriniz için desteğe ihtiyaç duyduğunuzda,

İster evinizde, ister işyerinizde,

Hastaneye gitmeye gerek kalmadan,

Medstar Hastaneleri doktorları,

Sağlığınız için bir telefon uzağınızda...

Tüm dünyayı etkisi altına alan Covid-19 pandemisi nedeniyle hastalarımıza güvenli sağlık hizmeti sunabilmek adına Medstar e-Doktor uygulamasını hızlı bir şekilde hayata geçirdik. Bu uygulama ile, ihtiyacınız olan sağlık hizmetine artık evinizden çıkmadan ulaşabilirsiniz. Sizin ve ailenizin sağlık problemleri, kronik hastalıklarınızın takibi ve desteğe ihtiyaç duyduğunuz her türlü sağlık sorunu için hastaneye gitmeye gerek kalmadan, istediğiniz branşta hekimimizle akıllı telefonunuz üzerinden size görüntülü görüştürme imkanı sağlıyoruz.  

Medstar’dan Tüm Türkiye’ye Online Sağlık Hizmeti

Hangi şehirde olursanız olun, Türkiye’nin her noktasından ulaşabileceğiniz Medstar e-Doktor hizmetini; Antalya ve Topçular hastanelerimizde, konusunda deneyimli uzman hekim kadrolarımızla sunmaktayız.

Sıkça Sorulan Sorular

Hangi branş ve hekimler için Memorial e-Doktor hizmeti alabiliyorum?

Tüm branşlarımızda randevusu uygun olan hekimlerimiz için hizmet sağlayabiliyoruz. Detaylı bilgiyi çağrı merkezimizden alabilirsiniz.

Medstar e-Doktor hizmeti için nasıl randevu alabilirim?

Medstar Web Sitesi (www.medstar.com.tr) veya Sosyal Medya hesaplarımız üzerinden talep ettiğiniz hizmete dair form bırakabilirsiniz ve en kısa sürede aranırsınız, veya 444 88 99 no’lu telefon üzerinden Çağrı Merkezimizi direkt olarak siz de arayabilirsiniz.

Çağrı Merkezi Yetkilimiz ile görüşerek herhangi bir hastanemiz ve doktorumuzla dilerseniz aynı gün içerisinde canlı ve görüntülü görüşmenizi organize edip randevu işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.

Hizmet kapsamı dışında kalan durumlar nelerdir?

Ani gelişen hastalık, kaza, yaralanma, beyin ve omurilik yaralanmaları, travmalar, bilinç kaybı, ciddi yanıklar, göğüs ağrısı, kusma ve benzeri durumlarda olayın meydana gelmesini takip eden ilk 24 saat içinde tıbbi müdahale gerektiren acil durumlara ilişkin şikâyetler bu hizmet kapsamı dışındadır. Eğer bu tarz belirtileriniz varsa vakit kaybetmeden ilgili Acil Sağlık Hizmeti Birimlerine başvurmanızı öneririz.

Görüşme hangi uygulama üzerinden yapılacak ve nasıl başlatılacak?

Randevu alırken paylaştığınız ve/veya sistemlerimizde bulunan cep telefon numaranızdan, telefonunuzdaki Whatsapp uygulaması veya facetime üzerinden, randevu saatinizde sizi arayarak görüntülü görüşme hizmetini başlatacağız.

Ödeme nasıl alınmaktadır?

Cep telefonunuza veya e-mail adresinize gönderilecek Memorial ödeme sayfasının linkine tıklayarak Kredi Kartı bilgilerinizi güvenli ödeme altyapısını kullanarak ve kart bilgilerinizi telefon ile paylaşmadan girebilir ve ödemeyi yapabilirsiniz.

Ödeme işleminiz sırasında aynı sayfada bulunan Mesafeli Satış Hizmet Sözleşmemiz ve Aydınlatılmış Onam Belgemizi onaylayarak işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Medstar e-Doktor Hizmetinin kontrol muayene hakkı var mıdır?

Hastanelerimizde yapılan fiziksel muayeneniz veya Görüntülü Görüşmeniz sonrası sonuçlarınızın değerlendirilmesi amacıyla ve 10 günlük kontrol süreniz içerisinde doktorunuzun da uygunluğunu bildirmesi durumunda Görüntülü Kontrol Görüşmesi’ni ücretsiz olarak yapabilirsiniz.

Medstar e-Doktor hizmetinde özel sağlık sigortası veya diğer kurum anlaşmaları geçerli midir?

Özel sağlık sigortaları, banka sandıkları ve diğer kurum anlaşmaları ile Görüntülü Görüşme hizmetleri hakkında görüşmeler yapılmakta olup, henüz bu hizmetin karşılanması özel sigortalar tarafından kabul edilmemiştir. Banka sandık ve kurum anlaşmaları için çağrı merkezi yetkililerimiz ile görüşebilirsiniz.

Görüşme ve bağlantı için gereksinimler neler?

Android, IOS veya Windows işletim sistemine sahip ön kamerası olan herhangi bir akıllı telefon, görüntülü görüşme uygulaması olarak Whatsapp ve kaliteli bir görüşme için yüksek hızlı internet bağlantınız olmalıdır.

Randevu saatinizden 15 dk öncesinde geçmiş tahlil sonuçlarınız ile birlikte uygun bir yerde görüşme hizmeti için hazır bulunmanızı rica ederiz.

Görüşme süresi ne kadar?

Görüşme süreniz, sağlık probleminizin çözüme ulaşma süresine göre değişiklik göstermektedir.

Randevu saati öncesinde ilgili danışman arkadaşlarımız sizi arayıp görüşme öncesi notlarınızı alabilir. Bu görüşme sırasında varsa paylaşmak istediğiniz raporlarınızı size ulaşılan telefon numarasına gönderebilirsiniz.

Görüntülü görüşme için sizi aradığımız telefon numarasını sonrasında hekimle tekrar görüşme yapmak için kullanabilir miyim?

İlgili numara sadece size verilen randevu saatinde ve hekiminizin yapacağı dış aramalar amacıyla kullanılabilir. Sormak veya danışmak istediğiniz her türlü konu için 444 88 99 numaralı telefonumuzu arayabilirsiniz.

Randevu/görüşme saatinde hazır olmazsam ne olur?

Size verilen randevu saatinizde hekiminiz tarafından arandığınızda telefonunuzu cevaplayamaz ve ilgili saat aralığında hazır bulunmazsanız hizmet kullanım hakkınızdan vazgeçmiş sayılırsınız. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

Ücret iadesi hangi durumlarda yapılabilir?

Ödenen hizmet bedeli randevu saatinden 2 saat öncesine kadar herhangi bir bedel yansıtılmadan iptal edilebilir. Bunun için ödeme sitesinde bulunan cayma formunun doldurulması ve Memorial iletişim mail adresine (callcenter@memorial.com.tr) gönderilmesi gerekmektedir.

Ancak randevu saatine 2 saatten daha az sürede iptal edilen hizmetler için %30 hizmet sunum bedeli tahsil edildikten sonra kalan tutar iadesi yapılır. İade talebi için cayma formunun doldurulması gerekir.

Görüşme sırasında Reçete/e-Reçete yazılıyor mu?

Bu hizmet sağlık kuruluşumuzda sunduğumuz fiziksel muayene ve tedavinin alternatifi olarak tanı konulma amacı ile sunulmaktadır. Uygulamamızda reçete yazılması hedeflenmemiştir. Ancak doktorunuz görüntülü görüşmeniz kapsamında, gerekli sağlık sorunlarınıza ilişkin ya da kronik hastalıklarınıza yönelik devamlı kullanılan ilaçlarınızın idame ettirilmesi amaçlarıyla ilgili şikayetlerinize yönelik ilaç önerisinde bulunabilir.

Sonrasında hastaneye gelmek zorunda mıyım?

Yapılan görüntülü görüşme yasal ve deontolojik kurallara bağlı olarak gerçekleştirilecek olup, doktorunuzun ihtiyaç görmesi halinde fiziksel muayeneye davet edilebilirsiniz. Bu durumda görüntülü görüşme için yaptığınız ödeme, fiziksel muayeneniz için yapacağınız ödemeden düşülecektir.

Görüşme sırasında verdiğim bilgiler ve öneriler saklanıyor mu?

Görüntülü görüşme bilgilerinizin tamamı tıbbı kayıt olarak sistemimizde kaydedilecektir.

Detaylı bilgi ve randevu için lütfen form doldurunuz.

444 88 99 no’lu telefon numarasından bizi arayabilirsiniz.

Kampanya Formu

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca ilgili Bilgilendirme'yi okudum. Kişisel verilerimin belirtilen kapsamda işlenmesini ve sağlık hizmet sunumu amacıyla tarafımla iletişime geçilmesini kabul ediyorum.

CANLI DESTEK